Zákaznícke centrum
Výber predajne môže ovplyvniť skladové zásoby vybraného tovaru, jeho cenu, prípadne aj cenu dopravy.
Prihlásenie
0
menu

Často kladené otázky: Doprava

Pomôžete mi na predajni naložiť zakúpený tovar do auta?

Samozrejme, s naložením zakúpeného materiálu Vám radi pomôžu naši skladníci.

Viete mi previezť tovar z inej predajne na predajňu, ktorú mám bližšie?

Áno, avšak závisí to od druhu materiálu. Je nutné vystaviť si dopyt na eshope, alebo napísať na mailovú adresu Vami zvolenej pobočky (zverejnenú na eshope), prípadne informovať sa osobne. Všetky tieto záležitosti riešime individuálne.

Čo znamená "dostupné len na centrálnom sklade"?

Znamená to, že tovar nie je dostupný k okamžitému odberu na žiadnej z našich predajní. Je nutné si vystaviť dopyt prostredníctvom eshopu, alebo napísať na emailovú adresu Vami zvolenej pobočky (zverejnená na eshope), prípadne na stavebniny@dek.sk. Kolegovia Vás budú informovať o procese. Centrálny sklad nefunguje ako výdajné miesto.

Aká je cena dopravy? Viem si ju vypočítať?

Dopravu naceňujeme individuálne, v závislosti od množstva materiálu, druhu materiálu, vzdialenosti miesta dodania a pod. Nedisponujeme vlastnými autami, využívame služby externých prepravcov.

Našu dopravu si na eshope viete nahodiť, ak zaškrtnete “Doprava DEK“. Následne nám bude zaslaný nezáväzný dopyt, kde Vám naceníme prepravu. Tento proces je nezáväzný, cenu dopravy Vám zašleme na schválenie a ak budete súhlasiť , zašleme Vám zálohovú faktúru k úhrade.

Aké sú možnosti dodania materiálu?

Môžete si zvoliť osobný odber na niektorej z našich predajní DEK alebo využiť služby našej externej prepravy, ktorá je individuálne naceňovaná.