Vernostný program – reklamácia
V prípade, že potrebujete reklamovať niektorý produkt z vernostného programu ŠTEDRÁ DOVOLENKA alebo ŠTEDRÁ SEZÓNA, postupujte prosím podľa návodov nižšie.
Pre prípad neskoršej reklamácie je nevyhnutné si všetky doklady k dodaným produktom za vernosť uschovať.
ŠTĚDRÁ DOVOLENKA 2025
Reklamácia produktov DEK kolekcie, LEGO, MATELL, NUPREME, PARFÉMY, ANGRY BEARDS, BUSY B a BIGBOY
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Dostavte sa spolu s chybným výrobkom a popisom chyby do akejkoľvek predajne Stavebniny DEK, kde vašu žiadosť vyriešime.
Reklamácia produktov SAMSUNG, HP, PHILIPS a TEFAL
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia a výmena produktov UNDER ARMOUR
V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti USDistribution.
V prípade potreby výmeny veľkosti tovaru najskôr vyplňte tento protokol a najskôr ho komunikujte elektronicky. Až po el. dohovore môžete odoslať tovar. Výmena je možná najneskôr do 14tich dní od obdržania tovaru.
ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2025
Reklamácia produktov DEK kolekcie, BRIT, EUCERIN, DEWALT
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Dostavte sa spolu s chybným výrobkom a popisom chyby do akejkoľvek predajne Stavebniny DEK, kde vašu žiadosť vyriešime.
Reklamácia produktov OUTWELL
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho spolu s nákupným dokladom a popisom chyby priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti 4Camping.
Reklamácia produktov YEDOO
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho spolu s nákupným dokladom, fotografiami a popisom závady zašlite na adresu service@yedoo.eu. Servis sa s vami spojí a navrhne riešenie vzniknutej reklamácie.
Reklamácia produktov KÄRCHER
V prípade potreby záručného servisu napíšte e-mail na adresu zvoz@karcher.cz, ktorý bude obsahovať: názov výrobku, sériové číslo výrobku, popis chyby a text, že žiadate o zvoz z adresy, ktorú uvediete. Servis Kärcher si na danej adrese následne výrobok vyzdvihne a po oprave vráti.
Reklamace produktů BOSCH
V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia paddleboardov a vybavenia pre vodné športy
V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho spoločne s nákupným dokladom a popisom závady priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti HUDY SPORT.
Reklamácia produktov GARDENA
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol. Vložte doň fotodokumentáciu a nákupný doklad. Servis sa s vami spojí a navrhne riešenie vzniknutej reklamácie
Reklamácia produktov APPLE
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
ŠTEDRÁ SEZÓNA 2024
Reklamácia produktov RC MODELY
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a následne postupujte podľa pokynov na ňom uvedených. Ako číslo objednávky zadajte 340035.
Pred samotným zaslaním tovar riadne zabaľte do kartónu, zabezpečte ho vhodným materiálom proti pohybu vo vnútri a následnému možnému poškodeniu počas prepravy.
Reklamácia produktov ALBI, LEGO, HAVLÍKOVY APOTÉKY, DEK kolekcie a parfumov
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Prineste chybný výrobok do akejkoľvek predajne Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov REMOSKA, CATLER, SODASTREAM, ROWENTA, SAMSUNG a HP
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia a výmena produktov FISCHER, JULBO, ONEWAY
V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti HUDY SPORT.
V prípade potreby výmeny veľkosti tovaru vyplňte tento protokol a najskôr ho komunikujte elektronicky. Až po el. dohovore odošlite tovar dodávateľovi. Výmena je možná najneskôr do 20. 12. 2024.
ŠTEDRÁ DOVOLENKA 2024
Reklamácia produktov DEK kolekcie, BIODERMA a LINDR
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Dostavte sa spolu s chybným výrobkom a popisom nedostatku do akejkoľvek predajne Stavebniny DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov BOSCH
V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia produktov FISKARS
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti NOHEL GARDEN. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov APPLE
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov KÄRCHER
V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na tejto stránke alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.
Reklamácia a výmena produktov UNDER ARMOUR
V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti USDistribution.
V prípade potreby výmeny veľkosti tovaru najskôr vyplňte tento protokol a najskôr ho komunikujte elektronicky. Až po el. dohovore môžete odoslať tovar. Výmena je možná najneskôr do 31. 8. 2024.
Reklamácia produktov DYSON
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti Solight Holding. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov OXYBAG, OXYLADY A UC
V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti KARTON P+P.
ŠTEDRÁ SEZÓNA 2023
Reklamácia produktov TESCOMA
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spoločne s fotografiami a kópiou faktúry ho najskôr zašlite e-mailom na danek.j@ergotep.cz, s ktorým sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie.
Pred samotným zaslaním tovaru riadne zabaľte do kartónu, zabezpečte ho vhodným materiálom proti pohybu vo vnútri a následnému možnému poškodeniu počas prepravy. Tovar nezasielajte na dobierku, objednajte si zvoz (napr. pri DPD). Dopravca od vás balík prevezme a odvezie do spoločnosti ERGOTEP.
Reklamácia produktov HASBRO, LEGO, DEK kolekcie a parfémov
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Dostavte sa spolu s chybným výrobkom a popisom nedostatku do akejkoľvek predajne Stavebniny DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov SAMSUNG, HP, iROBOT, DE ‘LONGHI , PHILIPS
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov LEIFHEIT
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti LEIFHEIT. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
ŠTEDRÁ DOVOLENKA 2023
Reklamácia produktov GERBER, VICHY, PEAK DESIGN, DEK kolekcia, detských hračiek BOSCH
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov BOSCH
V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze bosch-professional.com/sk. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia produktov DEUTER
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia produktov APPLE
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov KÄRCHER
V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na kaercher.com/sk alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.
Reklamácia produktov JBL
V prípade potreby záručného servisu vyplňte reklamačný formulár na stránkach dsi.cz/servis. Servis DSI si potom výrobok vyzdvihne a po oprave vám ho vráti.
Reklamácia produktov SMOBY a BIG
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spolu s fotkami zašlite na e-mail uvedený v protokole. Pracovníci servisu sa s vami potom dohodnú na spôsobe reklamácie.
ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2022
Reklamácia produktov TESCOMA
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spoločne s fotografiami a kópiou faktúry ho najskôr zašlite e-mailom na danek.j@ergotep.cz, s ktorým sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie.
Pred samotným zaslaním tovaru riadne zabaľte do kartónu, zabezpečte ho vhodným materiálom proti pohybu vo vnútri a následnému možnému poškodeniu počas prepravy. Tovar nezasielajte na dobierku, objednajte si zvoz (napr. DPD). Dopravca od vás balík prevezme a odvezie do spoločnosti ERGOTEP.
Reklamácia produktov ALBI, LEGO, DEK kolekcie a parfumov
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov SAMSUNG, SONY, HP, CANON, GARMIN, iROBOT, BRAUN a SENCOR
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2022
Reklamácia produktov BOSCH
V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze www.bosch-professional.com/sk. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia produktov EUCERIN a DEK kolekcie
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov APPLE a SODASTREAM
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov INTEX
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti Alltoys. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov LA SPORTIVA a MAMMUT
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad. V prípade potreby výmeny veľkostí prosím použite tento výmenný protokol.
Reklamácia produktov KÄRCHER
V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na kaercher.com/sk alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.
ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2021
Reklamácia produktov SAMSUNG, HP, BOSE, CATLER, SAGE a ROWENTA
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov RAVENSBURGER, LEGO, FISKARS, DEK kolekcie, parfumov a vonných sviečok
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia outdoorového zimného vybavenia HUDY (mačky, ponožky, vankúšiky)
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.